Popręg firmy Schockemohle.
Innowacyjny popręg wykonany z najwyższej jakości skóry naturalnej. Utrzymuje siodło w odpowiedniej pozycji, zapewniając jednocześnie wysoki komfort użytkowania. Anatomiczny kształt z mocno wyciętą okolicą łokci oferuje maksymalną swobodę ruchów. Szeroka część środkowa optymalnie rozkłada nacisk, nie powodując dyskomfortu.
Mocne gumy po obu stronach umożliwiają dynamiczną pracę popręgu wraz z koniem i swobodny oddech. Popręg składa się z dwóch elementów - bazy oraz zapinanego na rzep futra. Naturalna owcza wełna zapobiega otarciom, pozwala skórze oddychać i wykazuje właściwością antybakteryjne. Posiada praktyczne kółeczko D-Ring na środku, umożliwiające łatwe dopięcie pomocy. Dodatkowo zabezpieczone przy pomocy praktycznego rzepu. Solidne, szerokie klamry z rolkami, łatwe w zapinaniu i odpinaniu.
Cechy produktu:
Materiał: 100% skóra naturalna.
Futro: 100% naturalna owcza wełna.
Popręgu nie można użytkować bez futra! Można je prać w pralce w programie dla tkanin delikantych, w temperaturze nie przekraczającej 30°C. Stosować wyłącznie środki dedykowane do owczej wełny. Suszyć z dala od źródeł ciepła. Nie używać suszarki bębnowej.
Weight | 1.000000 |
---|---|
Producent | Schockemöhle |
Model | 1150-00009/1150-00010 |
Wyświetlaj cenę jednostkową | Nie |
SCHOCKEMÖHLE – jasna strategia i silny zespół sprawiły, że ta stosunkowo młoda firma szybko zyskała status marki premium na całym świecie. Skrupulatnie przemyślane projekty uwzględniające najnowsze trendy estetyczne oraz modowe sprawiają, że każdy produkt wyznacza nowe standardy. Znajdziemy w ich ofercie rewelacyjne jakościowo produkty skórzane (ogłowia oraz dodatki, wodze, napierśniki, popręgi, naturalne futra na sprzęt) oraz tekstylne (czapraki, nauszniki, derki, kantary, uwiązy). Oczywiście nie zabrakło też towaru dla jeźdźców (bryczesy, koszulki konkursowe, polówki, bluzy, kamizelki, kurtki, dodatki) oraz produktów do pielęgnacji skór. Firma współpracuje z wieloma wybitnymi zawodnikami i trenerami m.in. Paul Schockemöhle, Patrick Stühlmeyer, Laura Klaphake, Isabel Freese, Philip Rüping. Natomiast ich hasło reklamowe to: „Orange Schockemöhle Sports World” – Świat jest pomarańczowy.
Aby zobaczyć pozostałe produkty Schockemohle ⮕ kliknij tutaj.
Login and Registration Form