sklep internetowy 509 674 056 sklep stacjonarny  512 447 328

Wysyłka

 

Wysyłka tego samego dnia

Wyślemy Twoje zamówienie tego samego dnia jeśli złożysz je do godziny 11.00 w dzień roboczy (Pn-Pt) i jeśli Twoje zamówienie posiada produkty z czasem realizacji 2 dni.
Zamówienie złożone po godzinie 11.00,  w weekend lub święta, z czasem realizacji 2 dni, zostaną wysłane następnego dnia roboczego.


Darmowa wysyłka

Wyślemy Twoje zamówienie ZA DARMO jeśli przekroczy ono kwotę 400 zł, a waga nie przekroczy 30 kg i wybierzesz opcję przedpłaty na konto- zwykłym przelewem lub za pośrednictwem systemu PayU. 


Jak wysyłamy

Wszystkie nasze paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej- dokonujesz wyboru w trakcie składania zamówienia. Prosimy- podaj aktualny numer telefonu aby nasz kurier mógł się z Tobą skontaktować.

 

Koszty wysyłki

Nasz system nalicza koszty na podstawie wagi sumarycznej zamówienia. 
Jeśli wybierasz opcję przedpłaty na konto musisz przelać kwotę za zamówienie + koszty wysyłki- wyjątkiem są zamówienia powyżej 400zł. 
Zamówienie realizujemy od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie- wyjątkiem są przesyłki za pobraniem. 
W przypadku braku informacji o rezygnacji zamówienia wysyłamy paczkę pod wskazany przez Ciebie adres- jesteś zobowiązany do odbioru przesyłki. 

Każda pasza i baty powyżej 120 cm wysyłane są osobną paczką.

 

   Waga                   Przedpłata na konto                 Pobranie
 0 - 30 kg                   14,00 zł                 16,50 zł
 31-40 kg                   28,00 zł                 33,00 zł
 41-60 kg                   42,00 zł                 49,50 zł
 61-80 kg                   56,00 zł                 66,00 zł 

 


 

 

 

  Waga                 Przedpłata na konto                 Pobranie
 0 - 30 kg                 13,00 zł                 15,50 zł
 31-40 kg                 26,00 zł                 31,00 zł
 41-60 kg                 39,00 zł                 46,50 zł
 61-80 kg                 52,00 zł                 62,00 zł 

 


 

 



 

Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy mogę śledzić swoje zamówienie?

Kiedy otrzymasz od nas informację o wysyłce swojego zamówienia tego samego dnia otrzymasz także informację mailową od firmy kurierskiej DPD wraz z numerem paczki. Otrzymasz także wiadomość SMS informującą o statusie twojej paczki wraz z jej numerem. 

2. Jak szybko dotrze do mnie moje zamówienie?

Wszystko zależy od wyboru sposobu wysyłki. Jeśli wybrałeś opcję "Kurier DPD" wówczas paczka powinna być na miejscu w przeciągu 1-2 dni roboczych, natomiast jesli wybrałeś Pocztę Polską paczka powinna dotrzeć w przeciągu 2-3 dni roboczych. 

3. Chce zrezygnować z zamówienia- jak to zrobić?

Przede wszystkim jest nam bardzo przykro, że chcesz zrezygnować ze swojego zamówienia. Jeśli mimo wszystko jesteś pewny, że nie chcesz otrzymać swojego zamówienia poinformuj nas o tym telefonicznie bądź mailowo- koniecznie zrób to zanim wyślemy paczkę! 

4. Chce dołożyć coś do swojego zamówienia- jak to zrobić?

Staramy się łączyć wszystkie zamówienie i wysyłać je razem. Jeśli chcesz złożyć kolejne zamówienie, a poprzednie jest w trakcie realizacji wybierz sposób wysyłki "Dołączenie do poprzedniego zamówienia". Wówczas wyślemy je razem aby tylko raz naliczyć koszty wysyłki.