sklep internetowy 509 674 056 sklep stacjonarny  512 447 328


Nietrafiony kolor/rozmiar? Czy może produkt po prostu Ci się nie przypadł Ci do gustu? Poniżej znajdziesz informacje niezbęde do dokonania zwrotu lub wymiany!

 

Pamiętaj! Nie przyjmujemy zwrotów/wymian z faktur VAT oraz paczek wysłanych do nas za pobraniem!


 

Chcesz wymienić produkt? Złóż zamówienie na produkt, który interesuje Cię w ramach wymiany! Podaj numer zwrotu w komentarzu- postaramy się aby Twój zwrot/wymiana przebiegł jak najsprawniej :).
 

Zarejestruj swój zwrot ON-LINE w kliku prostych krokach!

  1. W tym celu zaloguj się w naszym sklepie internetowym. Zrobiłeś zakupy bez logowania?  Nic się nie martw! Pod tym linkiem dokonasz zwrotu do zamówienia bez logowania się :) www.gnl.pl/returns/guest/new/c/ dalej postępuj według instrukcji poniżej.

  2. Udaj się do „Moje konto”.

  1. Wybierz zakładkę „Moje zamówienia”.

  1. Odszukaj na liście zamówienie, z którego chcesz dokonać zwrotu i wybierz opcję „Zobacz zamówienie”.

  2. Następnie, u góry, tuż przy „Informacje o zamówieniu” wybierz zakładkę „RMA”

  3. Jak widzisz w obecnej chwili nie masz utworzonych zwrotów, wybierz więc, zaraz pod formą płatności, „Utwórz nowy zwrot” .

  4. Zaznacz produkty, których zwrotu chciałbyś dokonać, a następnie podaj stan produktu, powód zwrotu i Twoje oczekiwania.

  5. W momencie gdy dokonujesz zwrotu produktu prosimy podaj numer konta, na które zwrócimy Ci pieniążki.

  6. Następnie wybierz czy chcesz abyśmy nadali do Ciebie kuriera, który odbierze paczkę (taka usługa jest płatna 14 zł) czy wolisz nadać przesyłkę samodzielnie.

  7. Możesz dołączyć dodatkowe informację np. w momencie wymiany możesz poinformować nas jaki produkt zamiennie Cię interesuje.

  8. Dołącz formularz zwrotu/wymiany (możesz go pobrać TUTAJ!)- to ułatwi nam proces zwrotu/wymiany :).

  9. Teraz kliknij „Utwórz zwrot”.

  10. Voilà! Twój zwrot został utworzony i przekazany do nas. Od teraz będziesz informowany drogą mailową o przebiegu twojego zwrotu/wymiany.

     

Powodzenia! :)

 

Pamiętaj! Nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem!
NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW Z FAKTUR VAT!

 


INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


ZWROTY

 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (GNL Gabriela Wójcicka, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź, e-mail: gnl@gnl.pl tel. 509674056)  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres e-mail gnl@gnl.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.



WYMIANA

W przypadku chęci dokonania wymiany prosimy o kontakt w celu ustalenia, czy dana rzecz w innym rozmiarze lub kolorze jest akurat dostępna.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy/wymiany, muszą Państwo poinformować nas (GNL Gabriela Wójcicka, ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź e-mail: gnl@gnl.pl tel. 509674056)  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy i chęci wymiany towaru na inny w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy/wymiany, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy/wymiany lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej adres e-mail gnl@gnl.pl.  Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku.
W przypadku wymian ponoszą Państwo koszty wysyłki nowego towaru.  

 

 

REKLAMACJE-RĘKOJMIA

 

W przypadku wad produktu tj. niezgodności towaru z umową macie Państwo prawo go reklamować. Reklamowany towar prosimy odesłać wraz dowodem zakupu (paragon, faktura VAT,wydruk komputerowy potwierdzający przelew itd.) oraz opisem wady i oczekiwaniami rozstrzygnięcia reklamacji na adres:

 

Sklep Jeździecki GNL 

ul. Brukowa 10

91-341 Łódź

 

Rozpatrujemy KAŻDE zgłoszenie bardzo dokładnie, jednak dołączenie powyższych dokumentów (dowód zakupu, opis wady itd.) znacząco usprawni i przyspieszy proces reklamacyjny.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w naszym regulaminie sklepu VII REKLAMACJE – RĘKOJMIA

  

W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem: telefoniczny – 509674056 lub 501798957  lub mailowy - gnl@gnl.pl